Ontdek het gemak en de voordelen van de meest veilige, geavanceerde en gebruiksvriendelijke lockeroplossingen op de markt. Met de innovative Keynius software en one solide lockers heeft u één onderscheidend lockersysteem voor elke situatie, toepassing en omgeving. 

Veilig opbergen van persoonlijke eigendommen, uitgeven van producten, verkopen of verhuren van bedrijfsmiddelen, distribueren van pakketten... Het wordt een fluitje van een cent met onze unieke lockersystemen. Uiteraard met gemakkelijk beheer en gebruik via de Keynius smartphone app of online voor smart lockers.

Onderscheidend goede lockersystemen voor elke situatie.

Opbergen

Met onze opbergoplossingen biedt u bijv. uw medewerkers of bezoekers een uiterst veilige en gebruiksvriendelijke manier om persoonlijke eigendommen (tijdelijk) op te bergen.

Uitgifte

Voor het gecontroleerd en veilig uitgeven van producten en goederen maakt u gebruik van onze lockeroplossing voor uitgifte. Leg bijvoorbeeld bestelde medicijnen klaar voor afhalen of geef eenmalig bedrijfsmiddelen uit aan de juiste medewerkers.

Pakketten

Met een Drop off & Pick up-oplossing – zoals pakketlockers – kunnen producten zonder toezicht van de ene persoon (of bedrijf) naar de ander worden doorgegeven. Bijv. boodschappen of pakketten kunnen in een locker worden afgegeven om vervolgens door de (interne of externe) ontvanger te worden opgehaald.

Verkoop

Met onze lockeroplossing voor vending en rental kunt u producten – zoals apparaten, kantoorartikelen, bloemen of gebruiksartikelen – verkopen of verhuren aan medewerkers, bezoekers, klanten en passanten. Betalen kan ter plekke via pin of online, of bijv. via een personeels- of bedrijfsaccount.

Garderobe

Met onze evenementenlockers biedt u bezoekers van uw evenement een veilige plek voor het tijdelijk opbergen van hun persoonlijke spullen, met een lockersysteem dat zeer eenvoudig online te bedienen is via uw eigen lockerwebsite.

IT & bedrijfsmiddelen beheer lockers

Met onze lockersystemen voor key & asset management kunt u uw bedrijfsmiddelen – gereedschap, sleutels, telefoons, etc. – gecontroleerd uitlenen aan uw medewerkers. Elke handeling van de gebruiker wordt automatisch opgeslagen zodat u altijd inzicht heeft in wie een item in gebruik heeft en waar uw producten zich bevinden. Zo raakt u nooit meer bedrijfsmiddelen kwijt, wordt er efficiënter gewerkt, nemen schades aantoonbaar af en bespaart u kosten.

Slimme Lockersystemen Brochure.

Ontdek de innovatieve oplossingen die slimme lockers voor uw
bedrijf kunnen bieden.

Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.