Slimme lockers voor opslag en distributie

Bij industriële bedrijven zijn er veel toepassingen te bedenken waarbij lockersystemen werkzaamheden kunnen optimaliseren en bedrijfskosten kunnen verlagen. Zo bieden wij slimme opbergoplossingen waarbij werknemers hun privé- en werkkleding kunnen opbergen en lockersystemen voor het gecontroleerd uitlenen van (bedrijfs)materialen aan de werknemers. Dit laatste zorgt voor verlaging van bedrijfskosten doordat er altijd inzicht is in wie een bepaald soort gereedschap of goed heeft geleend van het bedrijf. Onze slimme elektronische lockersystemen bieden tal van functies en mogelijkheden met een optimaal gebruiksgemak voor zowel de beheerder(s) als de gebruiker(s).

Gebruiksgemak

  • Veel authenticatie-opties
  • Gebruik van de Keynius-app
  • Vaste en flexibele gebruikers

Controle

  • Innovatieve cloudsoftware

  • Beheer online via Keynius
  • Historische en livereportages

     

Veiligheid

  • AVG-proof systeem

  • Encrypted software
  • Kasten van hoge kwaliteit

     

Bekijk hoe Koninklijke Saan gebruikt maakt van onze lockers

Authenticatie

Met Keynius kan elke vorm van locker-authenticatie worden ingericht, bijvoorbeeld via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode (via de terminal), RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE) of de smartphone app.

Centraal lockerbeheer

Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurd centraal via de online software Keynius. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.

Smartphone-app

Gebruikers kunnen met de Keynius smartphone app (Android en IOS) alle voorkomende acties uitvoeren, zoals lockers reserveren, huren, openen, evt. betalen en afsluiten.

Keynius

Keynius is de innovatieve software voor het centrale lockerbeheer en gebruik van de lockers (locker management). U gebruikt Keynius via een uiterst veilig cloudplatform.

Vooraf reserveren

Gebruikers kunnen vooraf een reservering maken voor een bepaald gereedschap of bedrijfsgoed welke zij willen lenen. Dit kan eenvoudig via de smart locker software met de Keynius smartphone app.

Altijd inzichtelijk

De beheerder kan via het Keynius platform altijd bekijken welke gebruiker een bepaald bedrijfsgoed heeft geleend, wanneer dit is geweest en of diegene het ook heeft teruggebracht.

Stroomvoorziening

Lockers kunnen worden voorzien van stroomvoorzieningen. Hierdoor kunnen oplaadbare devices of apparatuur direct weer worden opgeladen zodat de volgende gebruiker geen leeg apparaat aantreft.

Koppel uw systeem

Keynius kan een koppeling maken met een Active Directory of uw toegangscontrole systeem. Zo kunnen uw medewerkers eventuele huidige personeelspassen of tags blijven gebruiken om de lockers te bedienen.

Instellingen aanpassen

Via Keynius kunnen beheerders allerlei functies en instellingen aanpassen betreffende het lockergebruik, zoals tijdsinstellingen voor het lenen van apparatuur, of gebruikers blokkeren, toevoegen en verwijderen.

Gebruikersrapportages

De beheerder heeft altijd en overal toegang tot real-time én historische (gebruikers)rapportages via Keynius online. Hierdoor heeft u altijd inzicht in 'wie, wat, waar en wanneer', als het gaat om het gebruik en lenen van bedrijfsgoederen.

Verschillende doeleinden

Elke lockerwall kan worden ingesteld voor verschillende doeleinden. Zo kan bijv. een deel worden gebruikt voor het uitgeven/uitlenen van (bedrijfs)apparatuur en een ander deel van de lockers voor het opbergen van persoonlijke eigendommen.

REFERENCES

We are proud of our projects!

Kies een van onze smart locking producten

Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.