Producten verkopen en verhuren via een veilig lockersysteem

Uw (bedrijfs)artikelen zonder moeite en met zekerheid aanbieden: dat kan eenvoudig met onze prachtige lockeroplossingen voor vending en verhuur. U kunt uw medewerkers, klanten, bezoekers en passanten artikelen laten kopen of huren zonder inzet van personeel. Ook het terugbrengen van gehuurde producten is eenvoudig en gebruiksvriendelijk. En u heeft altijd zicht op de status en voorraad van uw goederen of bedrijfsmiddelen!

Service zonder moeite

Door onze lockeroplossing te gebruiken voor het verkopen of verhuren van artikelen en producten kunt u volledig moeiteloos perfecte service leveren aan bijvoorbeeld medewerkers, bezoekers, klanten en passanten. Het toewijzen van elektronische lockers aan gebruikers kan zowel vast (een gebruiker heeft een ‘eigen’ locker) als flexibel (een gebruiker krijgt per keer een locker toegewezen). U kunt dit natuurlijk ook combineren, of anoniem gebruik toestaan.

Gekoeld of verwarmd

Onze lockersystemen zijn niet alleen mooi en solide, maar ook nog eens ontzettend veelzijdig. U kunt zelfs kiezen voor koeling of verwarming, in de binnen- en buitenlockers! Dit geeft legio mogelijkheden voor bijvoorbeeld de verkoop van verse (food)producten en bloemen en andere branches.

Authenticatie

Met de Keynius lockersoftware voor slimme lockers kunt u kiezen voor authenticatie die bij uw situatie past. Bijv. via de terminal of op de locker met een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode, RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE), of via de innovatieve smartphone app.

Uw systeem koppelen (API)

Met behulp van de vele beschikbare API’s koppelt u eenvoudig uw eigen (user) managementsysteem – Magister, Microsoft Active Directory, Exact, Afas, ServiceNow etc. – met de innovatieve Keynius cloudsoftware. Zo maakt u ook voor het lockerbeheer eenvoudig gebruik van uw eigen gegevens uit bijv. uw HR-, voorraad- of toegangscontrolesysteem.

Centraal lockerbeheer

Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via Keynius online. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.

Betaalmogelijkheden

U kunt ervoor kiezen om gebruikers te laten betalen voordat ze de locker met een artikel kunnen openen, of om een artikel op rekening te huren/kopen. Dat is bijvoorbeeld handig voor uw medewerkers als zij via hun account kunnen bestellen. Betalen kan dus rechtstreeks bij u, d.m.v. betaalterminals in de lockerwall, of via de Keynius smartphone app.

Lockervoorraad beheren

Met de innovatieve Keynius lockersoftware heeft u altijd zicht op welke artikelen of producten er zijn verkocht of verhuurd en wat dus precies de voorraad in de lockers is. U kunt van verhuurde producten bij het retourneren zelfs de status laten invoeren door de huurder, bijv. bij een geconstateerd defect. Zo bent u altijd helemaal in controle over het verhuurproces en uw artikelen.

Veiligheid gegarandeerd

Olssen biedt uitmuntende veiligheid, zowel voor de artikelen in uw lockers als voor de gegevens. Niet alleen onze lockers zijn uiterst solide, de Keynius software is dat ook met bijv. end-to-end-encryptie.

Rapportage

In de online beheersoftware kunnen uw beheerders gemakkelijk real-time en historische rapportages samenstellen en downloaden, bijv. over het gebruik van de lockers, voorraadstanden (lockerniveau) en verhuuradministratie.

Kies een van onze smart locking producten

Slimme Lockersystemen Brochure.

Ontdek de innovatieve oplossingen die slimme lockers voor uw
bedrijf kunnen bieden.

Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.