Uitermate handig op vele manieren: met onze lockers voor drop off/pick up - zoals pakketlockers- kiest u voor het contactloos aanleveren en verzenden van artikelen, bestellingen en pakketten. Zo biedt u extra service en bespaart u ook nog eens op de kosten.
Onze lockeroplossing voor drop off & pick up is perfect voor het distribueren – ontvangen, verzenden, retourneren, innemen – van pakketten en andere goederen. Via dit lockersysteem kunnen gebruikers en beheerders op een simpele en veilige manier goederen en diensten ‘doorgeven’ zonder de inzet van mensen voor uitvoering of toezicht.
Wij staan klaar om u te helpen. Maak uw keuze uit de onderstaande opties en vul vervolgens de benodigde gegevens in.
Gebruikers kunnen met de Keynius smartphone app (Android en IOS) alle voorkomende acties uitvoeren, zoals een locker reserveren, claimen, openen, betalen en afsluiten.
Door het verzenden, ophalen en retourneren van pakketten en goederen te automatiseren kunt u extra service bieden aan klanten, bezoekers, passanten etc. Veel gemak, geen moeite!
Zodra een verzender bijv. een pakket in een locker heeft geplaatst, krijgt de ontvanger hiervan automatisch een melding. Zo weet iedereen in het proces precies of en waar bijv. een pakket klaar ligt om te worden opgehaald.
Ons unieke drop off & pick up-lockersysteem kan ook gebruikt worden voor het distribueren van verse producten zoals boodschappen, food en bloemen: we kunnen de lockers namelijk ook voorzien koeling of verwarming, zelfs in onze buitenlockers!
Met de Keynius lockersoftware kunt u de locker-authenticatie gebruiken die het beste bij uw situatie past. Bijv. via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode, RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE), of helemaal handig via de smartphone app.
Gebruikers kunnen zonder toezicht op een veilige en gebruiksvriendelijke manier pakketten en producten verzenden, ontvangen en retourneren zonder dat er een persoon nodig is om dit proces te begeleiden, uit te voeren of te monitoren.
Met behulp van de vele beschikbare API’s koppelt u eenvoudig uw eigen (user) managementsysteem – Microsoft Active Directory, Exact, ServiceNow, Recept Locatie etc. – met de innovatieve Keynius cloudsoftware. Zo maakt u ook voor het lockerbeheer eenvoudig gebruik van uw eigen gegevens uit bijv. uw HR- of toegangscontrolesysteem.
Direct lockers of sloten bestellen? Bekijk het grootste online lockerassortiment op de markt.
Bent u geïnteresseerd in een van de lockeroplossingen of wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Wij ontvangen u graag in onze showroom voor een vrijblijvende (en gezellige) kennismaking.