- Ideal
- Paypal
- Creditcard (Extra kosten)
- Sofortbanking
- Bankoverschrijving
- Bancontact
- Mr cash
- De aangegeven bezorgkosten gelden voor aflevering op de begane grond, achter de eerste deur
- Wij plaatsen producten niet standaard op een verdieping of aangewezen plek. Voor levering op een andere etage dan de begane grond of plaatsing op een plek verder dan achter de eerste deur kunt u even contact met ons opnemen. Wij zorgen dan voor een passende offerte voor de meerkosten
- Leveringen zonder specifieke tijdsafspraak vinden plaats op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur
- Is levering op een specifieke tijd nodig? Neem dan contact met ons op voor een passende offerte voor de meerkosten
- De bezorg locatie moet goed bereikbaar zijn voor een bus of vrachtwagen middels een verharde weg
- We bezorgen ook op de Waddeneilanden maar alleen op aanvraag
- Wij nemen altijd vooraf contact met u op om het exacte levermoment te bespreken
- Houd er aub rekening mee dat wij helaas genoodzaakt zijn om de leveringskosten door te berekenen als er niemand aanwezig is op het afgesproken levermoment
- De opdrachtgever draagt zorg voor de bereikbaarheid tot aan de toegangsdeur middels een verharde weg
- Interne toegang op de bouwplaats moet mogelijk zijn, zodat onze medewerkers zonder onderbreking hun werkzaamheden kunnen verrichten
- Bij plaatsing op etage moet er voldoende ruimte en een lift of geschikt materieel voor verticaal transport aanwezig zijn, tenzij anders is overeengekomen. Daarnaast moet de trapdoorgang voldoende ruim zijn om de te plaatsen objecten erdoor te manoeuvreren
Bij gebruik van een lift moet deze volledig ter beschikking staan van onze medewerkers - De in te richten ruimte moet afgewerkt, bezemschoon, leeg en droog zijn
- De temperatuur in de in te richten ruimte moet tenminste 15 graden en maximaal 24 graden zijn
- Er moet voldoende verlichting zijn. Daarnaast moeten er voldoende elektrische aansluitmogelijkheden, van 220 Volt, binnen een afstand van 10 meter tot de werkplek aanwezig zijn
- Er moeten voldoende vuilcontainers aanwezig zijn voor het af te storten vuil, tenzij dit vooraf anders is overeengekomen
- Bij directe levering vanuit de fabriek mag de tijdelijke opslag maximaal 20 meter tot de werkplek zijn
- De plaats van leidingen in muren en vloeren moet duidelijk gemarkeerd zijn of aangegeven worden
- De locatie moet voorzien zijn van de nodige afsluitbare, droge opslagplaatsen voor materiaal en gereedschappen
- De locatie moet beschikken over geschikte facilitaire voorzieningen voor onze medewerkers, waaronder een toilet en kantine
- Aanwezige bouwkundige sokkels voor de te plaatsen kasten moeten waterpas zijn en zuiver glad afgewerkt
- De betreffende ruimte is bouwkundig opgeleverd en er zijn geen persoonlijke beschermingsmaatregelen noodzakelijk. Veiligheidsmaatregelen worden genomen in de vorm van werkschoenen. Kasten kunnen alleen worden geplaatst zonder veiligheidshelm, bril en handschoenen
- Eventuele wijzigingen aan de uit te voeren montage kunnen alleen door uitvoerder aangegeven worden of schriftelijk ondertekend door de opdrachtgever
- Op locatie moet er voldoende parkeergelegenheid zijn voor laden, lossen en parkeren ten tijde van het project. Eventuele bekeuringen die ontstaan bij het ontbreken van bovengenoemde, komen ten laste van de opdrachtgever
- Bij plaatsing van elektronisch (bekabelde) lockersystemen dienen de benodigde data- en stroompunten vooraf te zijn afgemonteerd.
- Bij iedere opstellingen moeten voldoende data-punten aanwezig zijn
- Wanneer aan bovenstaande voorwaarden niet wordt voldaan, tenzij anders is overeengekomen, kunnen onze medewerkers ter plaatste besluiten de werkzaamheden op te schorten. De financiële consequenties hiervan zijn voor rekening van de opdrachtgever
- Aangegeven bezorgkosten gelden voor levering achter de eerste deur op de begane grond.
- Wij plaatsen producten niet standaard op een verdieping of aangewezen plek. Voor levering op een andere etage dan de begane grond of plaatsing op een plek verder dan achter de eerste deur kunt u even contact met ons opnemen. Wij zorgen dan voor een passende offerte voor de meerkosten.
- Leveringen zonder specifieke tijdsafspraak vinden plaats op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur.
- Is levering op een specifieke tijd nodig? Neem dan even contact met ons op voor een passende offerte voor de meerkosten.
- Het afleveradres moet goed bereikbaar zijn voor een bus of vrachtwagen middels een verharde weg.
- Er zal altijd vooraf contact met u worden opgenomen om het exacte levermoment te bespreken.
- Houd er aub rekening mee dat wij helaas genoodzaakt zijn om de leveringskosten door te berekenen als er niemand aanwezig is op het afgesproken levermoment.
- We bezorgen ook op de Waddeneilanden maar alleen op aanvraag.
Onze standaard bezorgkosten voor Nederland bedragen €47,50
Voor kleine artikelen zoals bijvoorbeeld lockersloten rekenen wij €13,50 bezorgkosten
Onze standaard bezorgkosten voor België bedragen €57,50
Voor kleine artikelen zoals bijvoorbeeld lockersloten rekenen wij €13,50 bezorgkosten
Uiteraard geldt voor elk artikel dat u bij ons koopt dat het bij aflevering in goede staat verkeert en (bij normaal gebruik) naar behoren functioneert. Dit is de wettelijke garantie die u op aankopen heeft. Mocht een product bij aflevering niet in orde zijn, dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing; afhankelijk van het product is dit vervanging, reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.
Wat moet ik doen bij schade of een defect product? Functioneert een product niet (goed) bij ontvangst? Raadpleeg dan eerst de handleiding of de website van de fabrikant om zeker te weten dat het om een defect gaat. Mocht dat onverhoopt toch het geval zijn, dan kunt u het artikel kosteloos naar ons terugsturen. Wij zorgen er dan voor dat u uw aankoopbedrag snel (volgens onze terugbetaaltermijnen) teruggestort krijgt.
Voor particuliere aankoop geldt: U kunt een aankoopovereenkomst binnen 14 dagen herroepen zonder opgaaf van reden. De herroepingstermijn eindigt 14 dagen na de dag waarop u (of een door u aangewezen derde die niet de vervoerder is) de aankoop fysiek heeft ontvangen.
Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, stelt u ons via een zgn. ondubbelzinnige verklaring – een schrijven via bijvoorbeeld per post, fax of e-mail – op de hoogte dat u de overeenkomst herroept.
Voor zakelijke aankoop geldt dat u het product dient te controleren bij ontvangst. Na ondertekening voor ontvangst is geen herroepingsrecht meer mogelijk.
Om te voldoen aan de herroepingstermijn is het voldoende om uw herroepingsverklaring te verzenden voordat de termijn hiervoor is verstreken. (NB: de herroepingsregeling is alleen van toepassing op particuliere afnemers en geldt niet voor zakelijke afnemers (B2B).
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen van ons terug die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van uw keuze voor een andere manier van levering dan de goedkoopste standaardlevering die wij aanbieden). Terugbetaling doen wij zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing om de overeenkomst te herroepen. U ontvangt de terugbetaling met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk heeft ingestemd met een andere betaalwijze; in ieder geval brengen wij u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening. Het is toegestaan dat wij wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of tot u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk moment het eerst is.
Bij herroeping bent u verplicht om de producten direct aan ons terug te sturen of te overhandigen, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u ons heeft aangegeven de overeenkomst te herroepen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw eigen rekening.
U bent alleen aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, voor zover dat niet nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te kunnen stellen.
Producten die zijn vervaardigd volgens instructies van de klant kunnen niet worden geretourneerd. Dus betreft dus alle producten die op maat worden gemaakt of aangepast, zoals o.a. Luvio Designlockers, Smartlockers. Deze uitzondering geldt ook voor alle producten die niet onder een standaard maat of kleur besteld worden, en om die reden dus speciaal bij de fabriek vervaardigd worden.
Zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen op ons retouradres, sturen wij u een e-mail ter bevestiging hiervan (het is goed om rekening te houden met een maximale verwerkingstijd van 10 werkdagen). Wanneer u uw bestelling reeds heeft betaald, dan is het afhankelijk van de betaalmethode wanneer het bedrag wordt teruggestort wordt. Wanneer u nog niet heeft betaald, dan vervalt vanzelfsprekend de betalingsverplichting zodra wij de retour hebben verwerkt. Let op: u kunt een artikel niet terugsturen als deze niet aan de gestelde voorwaarden voldoet. In dat geval blijft de betalingsverplichting voor uw bestelling bestaan. Het is altijd mogelijk om even contact met ons op te nemen wanneer u twijfelt of wil overleggen, wij staan graag voor u klaar.
Download hier onze algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden 2024
Wat zijn cookies?
Cookies zijn kleine tekstbestandjes die een website op je computer, smartphone of tablet plaatst tijdens bij het bezoeken van de website. Hierdoor kan de website bepaalde dingen onthouden, zoals de taal waarin u de website bezoekt, gegevens die u invult in een formulier, het wachtwoord wanneer u inlogt of producten bij het online winkelen.
Waarom zijn cookies nodig?
Wij gebruiken cookies om de website goed te laten functioneren. Daarnaast zetten wij cookies in om het webverkeer te analyseren en om advertenties zo goed mogelijk af te stemmen op uw voorkeuren, op basis van uw internetgedrag en profiel. Verder maken cookies het mogelijk dat u informatie kunt delen, bijvoorbeeld op social media. Door het uitschakelen van bepaalde cookies kunnen sommige onderdelen van de website niet meer optimaal functioneren.
Functionele cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat deze website goed functioneert. Denk aan prestaties en functionaliteiten op de website, en het gebruik van onze webshop. Met deze functionele cookies houden we ook anonieme websitestatistieken bij.
Analytische cookies
Met deze cookies kunnen we informatie verzamelen die ons helpt om beter te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, en bijvoorbeeld hoe effectief een advertentie is. Hiermee kunnen we dus onze dienstverlening en de online content nog beter afstemmen op de wensen van onze klanten en bezoekers.
Advertentiecookies
Deze cookies kunnen uw internetgedrag volgen waardoor advertentienetwerken de juiste advertenties kunnen laten zien op basis van uw voorkeuren en interesses. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld ook voor dat u niet telkens dezelfde advertentie te zien krijgt.
Cookies weigeren of verwijderen
U kunt alle cookies blokkeren of verwijderen in de instellingen van uw browser. Om u op weg te helpen, vindt u hier informatie over de cookie-instellingen bij de meest gebruikte webbrowsers:
Google Chrome https://support.google.com/chrome/answer/95647
Microsoft Edge v https://support.microsoft.com/nl-nl/microsoft-edge/cookies-verwijderen-in-microsoft-edge-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09
Safari https://support.apple.com/nl-nl/guide/safari/sfri11471/mac
Firefox https://support.mozilla.org/nl/kb/cookies-informatie-websites-computer-opgeslagen
Let op: door het verwijderen van functionele cookies kan onze website niet goed functioneren en kunt u bijvoorbeeld niet alle inhoud van de website zien. Ook kunt u dan ook geen gebruik maken van online winkelen in onze webshop
Wij zijn trots dat wij sinds november 2021 ISO 9001 en ISO 14001 gecertificeerd zijn. Keynius is ISO 27001 gecertificeerd. Wij werken constant aan het verbeteren van onze kwaliteiten van dienstverlening om onze klanten een optimale klantbeleving te kunnen garanderen. Wij dragen zorg voor het milieu door onze impact hierop zoveel mogelijk te verlagen en continue te kijken naar mogelijkheden om de impact van onze bedrijfsvoering op het milieu zo klein mogelijk te maken.
Download hier Communicatieplan CO2-prestatie 2024_2025 Smart Locking Group
Communicatieplan CO2-prestatie 2024_2025 Smart Locking Group
Download hier Energiemanagement 2024_2029
Communicatieplan CO2-prestatie 2024_2025 Smart Locking Group
Download hier Introductie CO2-prestatieladder extern NL
Introductie CO2-prestatieladder extern NL
Download hier Introduction CO2 performance ladder External ENG (1)
Introduction CO2 performance ladder External ENG (1)
Download hier Smart Locking Group CO2 performance ladder report 2022 basic year
Smart Locking Group CO2 performance ladder report 2022 basic year
Download hier Smart Locking Group CO2-Footprint SLG 2023 rapportage 1e halfjaar
Smart Locking Group CO2-Footprint SLG 2023 rapportage 1e halfjaar
Download hier Smart Locking Group CO2 prestatieladder rapport 2022 compleet - Basis jaar
Smart Locking Group CO2 prestatieladder rapport 2022 compleet - Basis jaar
Download hier Smart Locking Group CO2-Footprint SLG 2023 rapportage 2e halfjaar
Smart Locking Group CO2-Footprint SLG 2023 rapportage 2e halfjaar
Download hier Smart Locking Group CO2-footrprint SLG jaarrapportage 2023
Smart Locking Group CO2-footrprint SLG jaarrapportage 2023
Download hier Maatregelenlijst 2024 SLG Publicatie
Maatregelenlijst 2024 SLG Publicatie