Met een mooi en solide elektronisch lockersysteem voor nood- en hulpdiensten zoals de politie en brandweer zorgt u ervoor dat persoonlijke eigendommen, werk- en privékleding en belangrijke attributen zoals dienstwapens en brandweerattributen veilig kunnen worden opgeborgen.
Met ons unieke lockersysteem zorgt u ervoor dat medewerkers van nood- en hulpdiensten hun persoonlijke eigendommen en/of privé en werkkleding op een veilige manier kunnen opbergen. Daarnaast is ons lockersysteem uitermate geschikt voor het opbergen van dienstwapens en andere politieaccessoires, en attributen voor bijvoorbeeld de brandweer. Zeer solide, gebruiksvriendelijke en bovenal uiterst veilige elektronische lockers.
Wij staan klaar om u te helpen. Maak uw keuze uit de onderstaande opties en vul vervolgens de benodigde gegevens in.
Met de Keynius lockersoftware kunt u de locker-authenticatie gebruiken die het beste bij uw situatie past. Bijv. via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode, RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE), of helemaal handig via de smartphone app.
Ons elektronische lockersysteem heeft de functies om te dienen als zeer veilige, solide en gebruiksvriendelijke wapenkluizen. Het veilig opbergen van bijvoorbeeld dienstwapens of overige attributen is een belangrijke vereiste voor bijvoorbeeld de politie of brandweer.
Met behulp van de vele beschikbare API’s koppelt u eenvoudig uw eigen (user) managementsysteem – Microsoft Active Directory, Exact, Afas etc. – met de innovatieve Keynius cloudsoftware. Zo maakt u ook voor het lockerbeheer eenvoudig gebruik van uw eigen gegevens uit bijv. uw HR- of toegangscontrolesysteem.
Olssen biedt uitmuntende veiligheid, zodat uw bezoekers hun persoonlijke eigendommen met een goed gevoel kunnen opbergen in uw lockersysteem. Natuurlijk zorgen wij dat alle data extreem veilig is met o.a. end-to-end-encryptie. En persoonlijke gegevens slaan we niet op.
Zorg ervoor dat uw werknemers een plek hebben waarbij zij hun privé kleding kunnen omwisselen voor hun dienstkleding. Dit kan eenvoudig met kledinglockers uit ons assortiment i.c.m. ons unieke elektronische lockersysteem.
Het toewijzen van lockers aan gebruikers kan zowel vast (een gebruiker heeft een ‘eigen’, locker) als flexibel (een gebruiker krijgt per keer een locker toegewezen). U kunt dit natuurlijk ook combineren, of anoniem gebruik toestaan.
Het beheer van doet u handig met Keynius online. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop. En in geval van nood kunnen zij individuele lockers – met toestemming van de gebruiker – ter plekke openen met de smartphone app.
De Keynius lockersoftware is een cloud-oplossing zodat u nooit meer werk of kosten aan (aanschaf of onderhoud van) servers en software heeft, terwijl u tegelijkertijd verzekerd bent van een uiterst veilige oplossing met volledige end-to-end encryptie. Dat scheelt veel zorgen en geld!
De lockers kunnen volledig naar uw wens worden samengesteld, zowel in softwareconfiguratie als qua uiterlijk en inrichting.
Keynius is de innovatieve, plug & play software voor het beheer en gebruik van de lockers (locker management software). Keynius is een cloudapplicatie, wat betekent dat u naast de optimale veiligheid van onze omgeving ook geen omkijken meer heeft naar installatie, beheer en updates.
Voor het beheer van lockers en gebruikers is er dus niet meer nodig dan een pc met een (data) internetverbinding. Ook de administratie voor de huur en borg houdt u eenvoudig en intuïtief bij via Keynius.
Meer over KeyniusBestel direct uw lockers in onze webshop.
Bent u geïnteresseerd in een van de lockeroplossingen of wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Wij ontvangen u graag in onze showroom voor een vrijblijvende (en gezellige) kennismaking.