Elektronische kantoorlockers.

Slimme en flexibele lockersystemen voor kantooromgevingen. Bekijk alle mogelijkheden en zorg ervoor dat uw medewerkers hun persoonlijke eigendommen makkelijk en veilig kunnen opbergen.

Unieke lockersystemen voor het kantoor.

Met een lockersysteem voorziet u uw personeel van een gebruiksvriendelijke en veilige locatie om persoonlijke eigendommen in op te bergen. Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via de innovatieve Keynius cloudsoftware. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop voor volledige controle over het beheer en gebruik van de lockers.

Meer weten of een offerte ontvangen?

Laat een bericht voor ons achter en laat weten of u meer informatie of een vrijblijvende offerte wilt ontvangen van een bepaald product of dienst.


    Gebruiksgemak

    • Veel authenticatiemogelijkheden
    • Gebruik van de Keynius app
    • Vaste en flexibele gebruikers

    Controle

    • Innovatieve cloudsoftware
    • Beheer online via Keynius
    • Historische en live rapportages

    Veiligheid

    • AVG-proof systeem
    • Encrypted software
    • Hoge kwaliteit lockers

    Functies en mogelijkheden

    lockers voor Apotheken

    Vast of flexibel

    Het toewijzen van lockers aan gebruikers kan zowel vast (een gebruiker heeft een ‘eigen’, toegewezen locker) als flexibel (een gebruiker krijgt per keer een locker toegewezen). Deze opties kunnen ook naast elkaar bestaan.

    lockers voor Apotheken

    Authenticatie

    Met Keynius kan elke vorm van locker-authenticatie worden ingericht, bijvoorbeeld via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode (via de terminal), RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE) of de smartphone app.

    lockers voor Apotheken

    Keynius

    Keynius is de innovatieve software voor het centrale lockerbeheer en gebruik van de lockers (locker management). U gebruikt Keynius via een uiterst veilig cloudplatform.

    lockers voor Apotheken

    Smartphone app

    Gebruikers kunnen met de Keynius smartphone app (Android en IOS) alle voorkomende acties uitvoeren, zoals lockers reserveren, huren, openen, evt. betalen en afsluiten.

    lockers voor Apotheken

    Centraal lockerbeheer

    Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via de online software Keynius. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.

    Maatwerk

    De lockers kunnen volledig naar uw wens worden samengesteld, zowel in softwareconfiguratie als qua uiterlijk en inrichting.

    Locker management software

    Wat is Keynius?

    Geautomatiseerde apotheeklockers Geautomatiseerde apotheeklockers Geautomatiseerde apotheeklockers

    Keynius is de innovatieve, plug & play software voor het beheer en gebruik van de lockers (locker management software). Keynius is een cloudapplicatie, wat betekent dat u naast de optimale veiligheid van onze omgeving ook geen omkijken meer heeft naar installatie, beheer en updates.

    Voor het beheer van lockers en gebruikers is er dus niet meer nodig dan een pc met een (data) internetverbinding. Ook de administratie voor de huur en borg houdt u eenvoudig en intuïtief bij via Keynius.

    Meer over Keynius
    Geautomatiseerde apotheeklockers voor receptuitgifte Geautomatiseerde apotheeklockers voor receptuitgifte Geautomatiseerde apotheeklockers voor receptuitgifte

    Referenties

    Wij zijn trots op onze mooie projecten!

    Bekijk onze producten.

    Bestel direct uw lockers in onze webshop.

    call

    Contact

    Benieuwd wat voor u de beste lockeroplossing voor u is?

    Bent u geïnteresseerd in een van de lockeroplossingen of wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Wij ontvangen u graag in onze showroom voor een vrijblijvende (en gezellige) kennismaking.

    Trusted by the world famous brands